نشست تخصصی «مهارتهای ارتباطی موثر با دیگران» همراه با معرفی کتاب برگزار شد
همزمان با هفته روابط عمومی ویژه برنامه نشست تخصصی «مهارتهای ارتباطی موثر با دیگران » همراه با معرفی کتاب به همت کتابخانه عمومی شهید پیرزاده باغ آسیا و کتابخانه عمومی شهید هاشمی نژاد بیدخت گناباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، همزمان با هفته روابط عمومی ویژه برنامه نشست تخصصی «مهارتهای ارتباطی موثر با دیگران » همراه با معرفی کتاب به همت کتابخانه عمومی شهید پیرزاده باغ آسیا و کتابخانه عمومی شهید هاشمی نژاد بیدخت گناباد و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و اداره آموزش پرورش شهرستان گناباد برگزار شد. در ابتدای برنامه اکرم صاحبی، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه «ارتباط» مهارتی آموختنی است، گفت: در تعامل بین افراد مهارت های ارتباطی اهمیت زیادی دارد به عبارتی از طریق این ارتباطات صحیح می توانیم تبادل اطلاعات مفید نیز داشته باشیم. وی افزود: یکی از مهارتهای موثر در زندگی موفق، «گوش دادن» است و لازمه تقویت مهارت گوش دادن حذف تمام موانع محیطی، برقراری ارتباط چشمی، تایید و سوال پرسیدن در حین صحبت و تقویت صبر و حوصله است.در ادامه سید علی سده ای، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ضمن معرفی کتاب «چگونه با هرکسی صحبت کنیم» اثر لاوندز لیل، گفت: در این کتاب «تکنیک 52» با عنوان «کبوتر نامه بر» معرفی شده است و اهم موضوع این تکنیک بر این است که اگر می خواهید خبری را منتقل کنید سعی شما باید بر این باشد که خبرهای خوب را انتقال دهید. در ادامه حامد برقی، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گناباد با بیان نکاتی در مورد حرفه روابط عمومی و معرفی کتاب «ارتباط موفقیت آمیز با دیگران» اثر رایت اندرو، گفت: داشتن روابط عمومی در همه سطوح جامعه اعم از دوستان، خانواده و اداری نقش مهمی در پیشبرد اهداف زندگی و کاری دارد. وی افزود: در سیستم دستگاه های اجرایی، روابط عمومی در واقع به نوعی پیشانی، مروج و مبلغ هدفهای آن سازمان محسوب می شود. مژگان احمدپور، مسئول کتابخانه امامزاده محمدعابد کاخک گناباد نیز با معرفی کتاب «روابط عمومی: نقش، فرایند و استراتژی» اثر دنیس ویلکاکس گفت: روابط عمومی آینه تمام نما و انعکاس فعالیتها و اهداف سازمانها و دستگاه های اجرایی است. وی با بیان اینکه روابط عمومی فعالیتی جهانی با ظرفیت بالا برای رشد است، افزود: تبلیغات، اعلان به عموم و مشاوره دادن سه اصل اساسی در حوزه روابط عمومی است.
ورود به سیستم
ارسال پیغام
نکته : شماره ثبت, شماره رکورد و یا هر داده ورودی که باعث بروز خطا شده است را در متن بازخورد ارسال نمایید.